Czy biznes idzie w parze z trendem slow life? Odpowiadamy.

Slow life cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Koncepcja zakłada spokojne życie tuż obok codziennej bieganiny. Czy takie podejście w biznesie przynosi rezultaty? Różne badania rynkowe pokazują, że istotne jest zachowanie równowagi między życiem prywatnym a służbowym. Takie podejście widać szczególnie u młodego Pokolenia Z. A jakie sposoby na slow life wykorzystują ludzie biznesu?

Czytaj dalej

Jak pokazać wiedzę i informacje, nie tylko pracownikom?

Nagrania wideo, jak żadna inna forma przekazu, są w stanie wywołać u odbiorców określone emocje i pobudzić ich wyobraźnię, ale przede wszystkim pozwalają skupić oraz zatrzymać ich uwagę na odbieranym komunikacie, ułatwiając trwałe zapamiętywanie jego najistotniejszych elementów. Produkcje filmowe o charakterze szkoleniowym i edukacyjnym z sukcesem wspierają nie tylko przekazywanie oraz ugruntowywanie wiedzy pracowników czy […]

Czytaj dalej

Wyższe wynagrodzenia i pragnienie samorealizacji głównymi powodami chęci zmiany

Choć niepewna sytuacja związana z wojną w Ukrainie wpłynęła na zmniejszenie oczekiwań pracowników, w kwietniu br. podwyższenia wynagrodzenia spodziewało się 41 proc. badanych. Wyższe zarobki to nadal najważniejszy powód chęci zmiany miejsca zatrudnienia, coraz istotniejsza jest jednak potrzeba samorealizacji, wynika z XVI Barometru Rynku Pracy zrealizowanego na zlecenie Gi Group. Jak zatrzymać dotychczasową kadrę i […]

Czytaj dalej

W Polsce brakuje 150 tys. pracowników

Aż połowie polskich firm funkcjonowanie utrudnia brak pracowników. Jednocześnie bezrobocie w Polsce jest obecnie najniższe od 32 lat i nieustannie powstają nowe miejsca pracy. Odpowiedzią na kłopoty przedsiębiorców i polskiej gospodarki może być zatrudnianie imigrantów i uchodźców. Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką rusza z kampanią „Silniejsi Razem”, zwracającą uwagę na korzyści wynikające z zatrudniania uchodźców i uchodźczyń. 

Czytaj dalej